اوسمار بدون تمدید قرارداد از ایران می‌رود چرا سازمان لیگ به جلال مرادی نظارت می‌دهد؟ | بی‌توجهی به هوادارانی که جانشان در خطر بود باشگاه تراکتور واگذار شد تفتیان: شاید پاریس آخرین المپیکم باشد دژاگه رسما وارد کار مربیگری شد اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) کارشناس داوری بازی پرسپولیس و مس | گل گولسیانی آفساید بود؟ (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو جشن قهرمانی پرسپولیس پس از غلبه بر مس رفسنجان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فولاد و نساجی در لیگ برتر (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) | اهوازی‌ها در لیگ ماندنی شدند جدول لیگ برتر ایران در پایان هفته سی‌ام و قهرمانی پرسپولیس نتیجه بازی پرسپولیس و مس رفسنجان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌| قهرمان سرخ می‌پوشد! ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و مس رفسنجان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو گل اول پرسپولیس به مس رفسنجان توسط گولسیانی (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو خلاصه بازی استقلال و پیکان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳) نتیجه بازی استقلال و پیکان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| برد بی فایده ویدیو گل دوم استقلال به پیکان توسط مهرداد محمدی (۱۲ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

پیروزی تاریخی سوادکوهی برابر جردن باروز آمریکایی | طلسم باروز شکست + ویدیو

  • کد خبر: ۱۳۹۴۷۷
  • ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۴
  • ۱
پیروزی تاریخی سوادکوهی برابر جردن باروز آمریکایی | طلسم باروز شکست + ویدیو
علی سوادکوهی موفق شد در یک مبارزه نفس گیر جردن باروز آمریکایی را در فنیال جام جهانی شکست بدهد.

به گزارش شهرآرانیوز، در فینال جام جهانی کشتی علی سوادکوهی برنده مدال طلای آسیا مقابل جردن باروز دارنده ۱۰ مدال جهان و المپیک (۶ طلا و ۳ برنز جهان و یک طلای المپیک ۲۰۱۲) در یک مبارزه حساس با نتیجه ۶ بر ۶ به برتری رسید تا اولین کشتی‌گیر ایرانی باشد که موفق به شکست این کشتی گیر آمریکایی می‌شود.
سوادکوهی در حالی موفق به شکست باروز شد که در پایان وقت نخست ۴ بر صفر از حریف خود عقب بود، اما در وقت دوم جبران مافات کرد و در یک مبارزه دیدنی به برتری ۶ بر ۶ رسید.
جردن باروز طی سال‌های گذشته تاکنون موفق به کسب ۱۴ پیروزی مقابل کشتی گیران مختلف ایران شده بود و هیچ کشتی‌گیر ایرانی نتوانسته بود او را شکست دهد.
سوادکوهی که چند ماه قبل هم کشتی بسیار خوبی مقابل جردن باروز در تورنمنتی بین‌المللی گرفته بود، درحالیکه در لیگ برتر هم موفق به شکست محمد نخودی و سیراکوف روس شده بود، در این مسابقه به نخودی ترجیح داده شد و کار بزرگی انجام داد.
بعد از سوت پایان کشتی، پژمان درستکار و سایر اعضای تیم علی سوادکوهی را در آغوش گرفتند و او هم دستان جردن باروز آمریکایی را بالا برد.
باروز که رکورددار ۱۰ مدال کشتی جهان و المپیک در بین هموطنان خودش هست و هفتمین مدال طلای جهانش را نیز امسال در بلگراد به دست آورد، مورد تشویق کشتی‌گیران و مربیان ایران قرار گرفت.
حالا باید دید علی سوادکوهی در چرخه انتخابی تیم ملی آزاد در سال ۲۰۲۳ نیز اینقدر قدرتمندانه ظاهر خواهد شد تا در یک مسابقه مهم جهانی بتواند جردن باروز را شکست داده و صاحب مدال شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
0
0
باروز همسن عبدالله موحد بود؟؟!!!!!
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->